GT 2016

Hej alla GTare!
 
Nu var det ett riktigt bra tag sedan jag skrev något här på min lilla blogg. Jag har reasons, det har jag. Men den största anledningen är nog det att jag inte har haft lust att blogga här, då jag för någon vecka sedan började spela GT regelbundet igen och inte bara lite per dag eller vecka. Men, jag tror nog att ni har klarat er just fine utan något nytt och fräscht här.
 
Det är nu år 2016, ett år fyllt med möjligheter och nöjen. I skrivande stund är klockan 11 p.m. på denna fina junikväll och jag sitter vaken och spelar ''Toffla mama #'' på GT. Toffla mama är då ett spel, skapat av vin, som går ut på att alla som vill vara med ska springa runt och toffla varandra. När man väl är tofflad så teleporteras man automatiskt till entrén och får ivrigt vänta på nästa omgång. Själv gick det inge bra för mig, jag åkte ut bland en av dom första men vad ska man göra liksom? Kul idé i alla fall.
 
För ett tag sedan uppdaterades GT, och v8 kom ut. Då kanske ni undrar; ''Men fina rara Jacko, hur kan det vara v8 när inte ens v7 har kommit ut?'' Jo, det är för att vin kände att den nya uppdateringen hade gjort ett riktigt stort hopp från v6 och förtjänade mer än att bli kallad för v7. Observera att han nu har suttit och filurat på v8 i flera år. Det var en stor förändring. Grupperna kom, man kunde göra uppdrag och GTare blev glada. 
 
En ny funktion har även gjorts på hotellet, nämnligen att man kan ansöka om att få bli staff. Förut, som ni kanske minns, så fick man visa sig värdig rollen som eXpert och sedan jobba sig upp. Men nu är det snäppet enklare och man kan visa sina förmågor och berätta om dom i ett mail till [email protected]
(Jag vet att det nu var 2 år sedan jag gjorde en ''Personallistan [månad, år]'' men en sån kommer upp på bloggen inom kort!)
 
Ska nu även själv börja blogga igen och jag hoppas att ni hittar tillbaka till bloggen efter att ha läst detta inlägg!
Vi ses nog snart, 
Jacko.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0