Unban service. [#]

Hejsan kära gtare, känns som att jag inte har uppdaterat på tusen år haha.
Tusen år = 1 månad. Anyways.
 
Idag har jag haft skola, och efter skolan så började det spöregna. Översvämning å bara usch.
 
Iallfall, inget dåligt hände. Bara 3 små saker.. MINA CONVERSE FÖRSTÖRDES, JAG VAR GENOMBLÖT OCH MITT HÅR VAR BLÖTT. usch. Snapade en bild till alla mina vänner på hur misslyckad jag såg ut haha. Iaf.
 
Idag, eller snarare nu ikväll så öppnades ''Unban Service #'' hos vin, vad händer där då?
Jo, folk står i kö för att få komma fram (längst fram) i kön och sedan säga till vin namn + anledning till ban och sedan viffs så är dom unbannade.. Oftast.
Ganska bra system, eller vad tycker ni?
Från vänster: vin, annat folk haha.
 
Hoppas ni har en underbar fortsättning på veckan så hörs vi någon annan dag. Kram. <3
- Jacko 22:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0