Kickade & Nya staff

Hejsan bloggen, chacha, bonjour, HOLA.
 
Idag så valdes 3 nya staff in, eller staff å staff, 3 nya experter. Dessa var;
  • Tropiic; trevlig snubbe med långt skägg.
  • Sweetgirl; min älskling, Xandra, som är en av mina bästa kompisar på GT.
  • Jacko; JAG. Woho.
 
Massa staff fick även sparken;
  • griseknoe.
  • Gonzalo.
  • Erina.
  • supercool123.
  • Plooptiny.
  • Isandro1.
  • Mixxael.
  • Niklas.
  • wilma145.
  • Gryl.
  • Zuzuzoey.
Tråkigt att så många fick sparken, men nu finns det mer plats för nya gtare att visa vad dom går för! 
Ha en fortsatt trevlig dag! :)
 
En sak till, en ny skvallerblogg har skapats hahaha. Den heter http://gtsenemies.blogg.se/ och ägs av 2 riktigt uttråkade personer. Dom har bl.a pratat skit om mig hehe. Gullungar.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0