Glömde - Nytt GHC - Gemensam blogg?

Jajajajja, här är Jacko som vanligt. Buhu. Menmenmen, läs mer så kanske ni blir gladare. :)
 
Glömde ju att berätta igår om detta, så jag gör det nu.
Vin kom in i GHC, tog spontant upp teleportrarna till SP, Freeze m.m. och förflyttade dom till ett annat GHC, låste upp det och loggade sedan ut. Japp.
 
Det nya GHCt heter GHC - Help Center Old 2# och ser ut såhär;
 Fin bild, jag vet.
 
Nu till lite o/intressanta saker.. Jag vill göra en gemensam blogg med någon!
Är du intresserad? Ta kontakt med mig på GT eller skriv in er email osv här i kommentarerna så mailar jag er.
 
Namnet på bloggen kommer börja med ''GT''- och sedan våra namn. Eller på något annat vis.
T.ex, om ni heter Lena, och jag Jacko så kommer bloggen heta GTLeck… typ.
Vi får fixa det sen.
 
GTJACKO KOMMER SÅKLART VARA AKTIV SOM VANLIGT, Detta är bara en liten kul grej.
 
Ha de bra,
Jacko.
Fin bild, jätte. Superstolt är jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0